izabellhjerta

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Izabell ddinovah - 13 maj 2010 22:21

Hejj !!

 

Som ni ser rubriken " kan ingen rubrik"

Fick precis hjärnsläpp haha .

Men föt jag inte bloggat men nu är ja

här igen som förr.

Det är att jag hinner knappt vet

att jag sakt att jag ska blogga blogga blogga

men har inte hunnit men nu hinner jag.

 

Onsdag

 

Idag så var jag i skolan vi hade slöjd,

musik lektioner och massor av skit ;)

Hahah men vi bytte äntligen platser för

jag och Alex som går i min klass.

I tisdags så hälde han vatten i ansiktet på

mig och slog mig och hälde vatten i min

mat så våran fröken fick typ flipp på han :D

Men jag orkade verkligen inte med han .

Men man sitter kille och kille och tjej och tjej vi är 30 st så det är fyra rader första radern är det killar andra tjejer tredje killar

fjärde tjejer .

Jag sitter i fjärde bästa raden där sitter

jag Johanna sen bakom sitter vilma och

sofia och bakom dem ida och elsa :D <3

Men efter skolan så var jag med vilma, sofia och ida hemma hos ida men sen så var jag tvungen att gå till vanessa då var jag pisseblött och sen så åkte vi till mina mostrars kalas och sen hämta kläder så sov jag hos henne.

Vi hade as kul .

 

Torsdag

 

Hejj idag så vaknade jag och vanessa

kl: 10:15 typ och spelade wii as kul.

Men när vi spelat det i 1 timme typ

åt vi frukost efter det så spelade vi

gjorde i årdning oss och sånt.

Kl:14:41 tog vi bussen till mig och hämtade pengar och gick till torget.

Vanessa köpte ett par as snygga byxer och jag en tröja :D

Men när vi tittat runt där så tröttnade vi

och inte ville köpa något mer men då gick vi hem till mig och köpte godis och tittade på tv och massor.

Sen så åkte vi till vanessa och grillade spelade wii och lite till sen så ringde elin oss och fråga om vi ville göra något så vi gick ut med henne och sen in till vanessa och sen till henne

men sen så hämtade mamma mig kl:20:45

Men när jag kom hem så åt jag en macka och drack saft och satt på datorn och tittade på kläder från hemsidor ska kanske bästella något men får se .

Men nu så chattar jag men några , bdb , fb , bloggar och youtube men nu så har jag inget mer att säga.

Vet inte vad jag ska göra i morgon det kommer i mån :D <3

 

Pösss och kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Denna bloggen handlar om min dag och lite annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ?
 Kissie
 Kenza
 Foki
 Dessie

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards