izabellhjerta

Alla inlägg under april 2010

Av Izabell ddinovah - 24 april 2010 09:56

Hejj bloggen.

 

förlåt att jag inte skrivit i bloggen på ett tag

men jag har haft andra viktiga saker som kommer

förre men nu är jag här igen :D

 

Fredag

igår så var jag i skolan och sånt nationelaprov

och annat men halva klassen hade hemkungskap.

Dem backade muffins fusk :)

Men det ska vi nästa Freda.

Men sen så cyklade jag hem när vi slutade

när jag kom hem så skulle jag hämta alex och benjy

efter 40 min för denise och mamma köpte

present för denise skulle på fest.

Men när jag hade hämtat dem så åt mamma denise

alex och benjy inte jag för jag skulle iväg

till Sofia :)

Men när klockan var halv 6 så åkte vi mamma körde oss.

Men när jag var på väg till sofia såg jag Rebecka

och Johanna så gick vi tsm men sen så var vi framm.

Det var bara vi som var där så vi fick en jätte god drink

elr vad Sofia kallade det den var skit god.

Men när alla hade kommit åt vi kycklingklubba

med klyftpotatis jätte gott och så drack vi dricka.

Men sen så pratade vi och hoppadestuddsmatta

och dansade och hade skit kul.

Men när klockan var 20.00 så gick alla förutom

jag, Rebecka och Johanna.

Då så satte vi oss på studsmattan med filtar och chips

så körde vi s/k :)

Sen när klockan var tjugo i 9 gick vi in för det var kallt.

Men då dansade vi och hade as kul och gjorde en annan

sak men det får ni inte veta :)

Men sen så var klockan 21:10 då gick Rebecka och Johanna.

Men jag stannade då så gjorde jag och Sofia en drink igen :)

Men sen så pratade vi och dansade sen hoppade vi studsmatta efter det så spelade vi kort.

Men när klockan var 22.00 så gick jag ner till Denise elr där hon var på fest så kom min mamma med bilen så fick vi vänta på Denise hon hade inte kommit ut.

Men sen så när vi kom hem så spelade jag mamma och denise fia mes knuff haha :)

Men så åt vi godis chips och annat.

Men sammtidigt tittade vi på en tvserie typ.

Men sen satta jag mig på datan.

Men då var klockan mycket så då var jag trött och skulle lägga mig men nu har jag inget mer att säga.

 

Lördag

Godmorgon nu så har jag vaknat och ska strax äta

bacon med äggröra och annat mums :)

Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra i dag.

Men klockan är ju inte så mycket än men jag

får se vad jag gör hehe.

Men nu så ska jag äta frukost :D

 

Pöss och kram   

 

Av Izabell ddinovah - 16 april 2010 07:12

Godmorgon alla läsare !!

 

Strax ska jag dra till skolan jag har

gjort i ordning mig och allt sånt.

Men jag ska cykla till skolan.

Och möta johanna vid beryll.

Men nu så har jag inget mer att säga.

Komentera gärna.

 

Pöss & kram   

 

  

bjuder på denna fula bilden <3

Av Izabell ddinovah - 15 april 2010 17:09

hhej  alla tittare !!

 

Idag så har vi inte gjort något specielt

(stavning) i skolan.

Men vi fick våra kakor i dag.

Efter skolan så va jag med elsa.

Jag hade cykel och 11 lådor med

kakor så vi gick.

Men sen så åt vi lunch hos mig

och sen så gick vi ut och sålde.

Men det kommer bilder på kakorna

sen tror jag.

Skriver mer sen elr i morgon.

 

Pöss & kram <3

Av Izabell ddinovah - 15 april 2010 07:22

hhej hejj !!

 

Nu så är jag klar hehe.

Idag så ska jag cykla till skolan

och möta johanna hehe.

Men jag vet inte vad jag ska

göra idag men det säger jag sen.

Skriver mer sen.

 

Pöss & kram ;* <3

Av Izabell ddinovah - 14 april 2010 20:24

 

hhej alla läsare !!

 

Idag skrev jag ju på morgonen,

men när jag var i skolan hade vi

nationelaprov i matte.

Men vi hade också musik och tjej-

snack sen så tog jag bussen hem.

När kl var 15:15 typ spelade jag ett

spel med Elin och Denise sen skulle

dem till dansen.

När denise kom hem från dansen så

åkte vi till k-gallerian för min bonuspappa

jobbar där så vi åt och tittade i affärer.

Jag köpte ett lås till min cykel för ska

cykla till skolan i morgon.

Men när jag vi kom hem cyklade jag och

Denise till fiskebäck och sen hem igen.

Ersänn vi är duktiga hehe.

Men nu så sitter jag och skriver och

ska göra läxan snart hehe.

Men skriver mer i morgon.

 

Pöss & kram ;* <3

Av Izabell ddinovah - 14 april 2010 07:13

hhejj !!

 

Nu så är jag klar gjort ordning mig,

städat mitt rum och bäddat sängen.

Men strax sp ska jag ta bussen elr

strax om ungefär 20-25 min.

Men jag bloggar mera när jag

kommer hem från skolan tror

jag vet inte.

Men nu så har jag inget  mer att säga.

 

Pöss & kram ;* <3

 

  

Bjuder på denna suddiga bilden hehe   

Av Izabell ddinovah - 13 april 2010 17:11

Hejj alla läsare !!

 

Idag så har jag varit i skolan.

Vi hade ett natoneltprov i matte.

Och massor mer men orka prata

om skolan.

Men när jag kom så gick jag ut.

Jag cyklade och så åt vi bulle,

kakkor och drack saft mmh gott.

Men sen så gick vi in kl:16:30 typ.

Men strax så ska vi grilla och

Alexander och Benjamins kompis

Ida är här så dem är med henne.

Men jag skriver mera sen tror jag.

 

Pöss & kram ;* <3

Av Izabell ddinovah - 12 april 2010 17:00

Hejj alla läsare !!

 

Idag så var jag i skolan tråkigt.

Men efter skolan så gick jag hem

till sofia vi hade bäst älskar dig Sofia.

Men när jag skulle hem så åkte jag till,

min moster,morbro och mina kusiner.

Så mamma denise alex och benjy hämtade

mig vid skolan.

När vi var där så grillade vi och sånt.

Men sen åkte jag hem och gjorde

knappt något :(

Men ses i morgon.

 

Pöss & kram ;* <3

Presentation

Denna bloggen handlar om min dag och lite annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ?
 Kissie
 Kenza
 Foki
 Dessie

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards