izabellhjerta

Alla inlägg under mars 2010

Av Izabell ddinovah - 31 mars 2010 20:18


R.I.P :( <3  

Av Izabell ddinovah - 31 mars 2010 20:02

      

Av Izabell ddinovah - 31 mars 2010 19:56

hhej igen :)

 

Nu så har jah dushat (stavning) ren och fin hehe nej soja.

Men efter jag hade dushat så drack jag

varm oboy mmh gott.

Kommer en failad bild snart :)

Men sen så gjorde jag matte.

Och nu så ska jag göra Eng.

Men sen så ska jag göra i årdning mig och sen så ska

jag sitta på datan

och sen så vet jag inte hehe.

Men jag kanske hinner blogga innan jag ska ta bussen i morgon jag får se och kanske

tar en bild på morgonen :D

 

Ses i morgon pöss på er ;* <3

Av Izabell ddinovah - 31 mars 2010 16:20

Hejj alla läsare !!

 

Idah så har jag varit i skolan som vanligt haha.

Men vih hade först lektion men datorerna.

Sedan så hade vi rast,slöjd,musik och drama.

Så idah så har vih inte haft matte

elr eng elr något :)

Men sen så tog jah bussen

klockan 14:10 hann med den.

Men när jah kom hem så vissade

jah min mamma min handduk

jah gjorde till beisen.

Kan lägga ut bild på den sen

om ni vill se den asså ?

Men sen så gjorde jah

matte men inte allt hehe men snart så ska jah äta

mat får se vad det blir och

sen så ska jah göra eng

och sista matten.

Men sedan på kvällen ska

jah titta på Andra-avenyn.

Nu har jah inget mer att säga men lägger upp bilder sen.

 

Pöss på er ;* <3

Av Izabell ddinovah - 30 mars 2010 19:37

  


Min nya jacka ;* <3


Fin/ful !!

Av Izabell ddinovah - 30 mars 2010 19:17

hhej alla läsare !!

 

Idah så har jah varit i skolan som vanligt.

Men inget specielt förutom att

vih as flabba på alla lektioner.

Men sen så fick vih sluta

13:50 så jah tog 90 bussen

till frölunda torg med Johanna.

Men när jah vara vid frölunda stog 91 där

så jah sprang till de och

åkte en hållplats hehe.

Men sen så gjorde jah läxan.

När min mamma kom hem så

gjorde hon våffler (stavning)

Det vah jätte gott men sen gick jah ut med,

Claudia,Amanda och Denise.

Sendan så blev det kallt så

vih gick hem till oss och spelade

tecknet jätte roligt.

Sen gick dem hem så

gjorde ah matte och

Enelska läxan blää .

Nu sitter jah här och skriver.

Men föresten fick en ny vårjacka

idah kanse lägger

ut bild på den sen.

Men nu  så ska jah fortsätta med läxan.

 

Pöss på er alla söwtnosar !!

Älskar er ;* <3  

Av Izabell ddinovah - 29 mars 2010 19:17

Som ni kanske inte vet

så ska jah få ett syskon.

Den 2010-07-21 ;* <3

 

LÄNGATAR JÄTTE MYCKET   

Av Izabell ddinovah - 29 mars 2010 19:06

hejj !!

 

Idah har jah varit i skolan, tråkigt som vanligt.

Men vih har inte gjort något specielt i dah.

Missade gympan för jah och min kompis

Rebeka är bambashor (Stavning)

Skit tråkigt så vi missade gympan.

Wäää jah ville vara med på gympan men kunnde inte men skit

i det nu jah stannade efter skolan i skolan och gjorde läxa.

Men sen tog jah bussen tjogo i tre.

När jah kom hem tittade jah

på tv det fanns inget roligt.

Sen hämta vi mina lillebröder och sedan gick vih hem och åt mat.

Det blev snissel med pomes (savning)

Jätte gott men nu så sitter jah

på datan och skriver i min blogg.

Får aldrig några komentarer   

Men nu så har jah inget mer att säga men måste dra ska göra läxan.

Bläää men man måste Matte och engelska.

Vem gillar matte och engelska komentera.

 

PÖSS PÅ ER ALLA SÖWTNOSAR ;* <3

ÄLSKAR ER MEST   

Presentation

Denna bloggen handlar om min dag och lite annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem ?
 Kissie
 Kenza
 Foki
 Dessie

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards